Agencija za selidbe Beocontrol, nudi usluge selidbe stanova i poslovnih prostora

Kako da selidba stana ili kuće prođe bez stresa?

Istraživanja kažu da se u životu selimo u proseku 3 puta, a selidba stana predstavlja jedno od najstresnijih iskustava. Ljudi se često odlučuju da selidbu obave sami, jer nemaju poverenja da svoju pokretnu imovinu prepuste nekom drugom i rizikuju da oštete sve ono što su godinama stvarali.

Zato je pažljivo rukovanje stvarima i garancija za njihovo stanje jedna od najbitnijih stvari kojima se svaka agencija za selidbe  stanova mora posvetiti ukoliko želi da dobije preporuku za svoj rad. Najveći obim selidbi koje naša agencija obavi svake godine odnosi se na selidbe stanova (selidbe kamionom) i drugih kategorija stambenih prostora.

Međutim, to nije i jedina briga ozbiljne agencije tokom selidbe stanova i kuća.

Selidba stana ili kuće uključuje i:

• demontažu i obeležavanje nameštaja i njihovih delova kako bi bili vraćeni na pravo mesto nakon selidbe;
• pakovanje i zaštitu Vašeg nameštaja zaštitnim folijama;
• utovar u tapacirane kamione opremljene za transport i selidbu;
• isporuku na željenu adresu;
• montažu i pakovanje u novom domu, koji nakon selidbe po Vašoj želji možemo i detaljno očistiti.

Svojim klijentima pružamo podršku pri svakom koraku selidbenog procesa. Bilo da Vam je potrebna pomoć za organizovanje selidbe u Srbiji ili u inostranstvu (međunarodne selidbe), tim naših profesionalaca olakšaće Vam ceo proces selidbe.

Selidbe organizujemo po dva principa:

Ukoliko odaberete selidbu po sistemu „ključ u ruke“ Vaše je samo da nam predate ključeve starog i novog doma. Sve ostalo uradićemo umesto Vas, u skladu sa Vašim instrukcijama.

Profesionalni tim pakera kompanije Beocontrol obaviće pakovanje i zaštitu Vašeg nameštaja u najbržem mogućem roku.

Sav nameštaj demontiran i zaštićen biće utovaren u specijalno tapacirane kamione opremljene za transport i selidbu. Nakon toga, nameštaj će biti isporučen na željenu adresu, montiran i po Vašoj želji raspoređen u novom domu, koji ćemo detaljno očistiti.

Ukoliko želite sami da spakujete svoj dom i pripremite stvari za selidbu, kao i da uredite svoj novi dom, firma Beocontrol nudi Vam profesionalnu uslugu utovara, prevoza i istovara nameštaja.

S obzirom na to da posedujemo profesionalnu opremu i veliko iskustvo u transportu specijalnog tereta, svojim klijentima garantujemo i bezbedan transport antikviteta, vrednog stilskog nameštaja i umetničkih dela.

Kao dodatnu uslugu, organizujemo selidbe kućnih ljubimaca.

Dostava nameštaja kupljenog u Ikea i ostalih stvari za domaćinstvo vršimo na celoj teritoriji Beograda i cele Srbije.

U slučaju međunarodnih selidbi za svoje klijente pribavljamo sve neophodne dozvole i obavljamo celokupnu carinsku proceduru.

Nameštaj koji Vam trenutno ne treba, možete čuvati u nekom od naših skladišta, a višak stvari umesto Vas možemo odneti na najbližu deponiju ili u Vaše ime pokloniti onima kojima je potreban.

Kompanija Beocontrol svojim klijentima omogućila je da putem GPS-a u svakom trenutku mogu da provere gde se nalaze njihove stvari i kako napreduje njihov transport.

Kako biste se osećali još sigurnije, prilikom potpisivanja ugovora dajemo Vam i garanciju da ćete dobiti nadoknadu u slučaju nastanka štete.

Selidbe ne moraju biti stresne, naš tim to dokazuje već 12 godina, imamo najbolje cene.

Proverite naše reference i budite sigurni da vrhunski kvalitet usluge garantujemo svim svojim klijentima.


Za sve dodatne informacije, pozovite +381 69 114 00 00 ili posaljite upit na: info@beocontrol.com

Kompanija Beocontrol će ceo postupak selidbe profesionalno i efikasno sprovesti umesto Vas . Za inostrane klijente, molimo Vas, posetite naš međunarodni sajt za selidbe –  Moving Serbia , ili pogledajte naše ostale usluge klikom na  selidbe-beocontrol.rs/usluge.

Upit Za Selidbe

selidba_stambenog_prostora                     selidba_poslovnog_prostora