Selidbe Italija

selidbe italija rimItalija pleni svojom lepotom i bogatom istorijom, a veliki broj nas koji je posetio Veneciju, Rim ili Milano, je poželeo je da se preseli u ovu uzbudljivu mediteransku zemlju. Pored svojih prirodnih lepota i opuštenog načina života Italija je zanimljiva mnogim strancima i zbog odlične hrane i pića, ali naročito izražene strasti za dobrim životom.

Razrađene poslovne veze i veliki broj italijanskih firmi koje rade u Srbiji doveo je do čestih medjunarodnih selidbi u Italiju. Zato je vrlo bitno da obratite posebnu pažnju prilikom pribavljanja dokumentacije koja vam je neophodna za međunarodnu selidbu i život u Italiji.

Rim je, bez premca, najpopularnije odredište u celoj Italiji tako da je naša usluga medjunarodne selidbe u Rim napravljena tako da pored standardnog utovara, prevoza i istovara stvari, postoji i sistem selidbe “ključ u ruke” koji obuhvata kompletnu proceduru i predstavlja najbolje rešenje za sve koji ne žele da se brinu oko detalja selidbe.

Šta treba znati pre medjunarodne selidbe u Italiju?

  • Državljani zemalja članica EU moraju se u roku od osam dana od dolaska prijaviti lokalnoj policiji od koje će dobiti boravišnu dozvolu tzv. permesso di soggiorno.
  • Nakon što dovršite selidbu u inostranstvu i dobijete italijansku adresu, svoju dozvolu možete zameniti za boravišni sertifikat (Certificato di Residenza). Državljani zemalja koje nisu članice EU, takođe se moraju prijaviti policiji i dobiti boravišnu dozvolu.
  • Ukoliko u zemlji ostajete duže od tri meseca, pre puta kontaktirajte ambasadu Italije u Vašoj državi kako biste dobili informacije šta Vam je sve potrebno da biste u zemlji ostali duže.
  • Većina banaka račune stranim državljanima izdaje samo ukoliko imaju boravišni sertifikat (certificato di residenza), ne samo dozvolu (permesso di soggiorno). Ukoliko u Vašoj zemlji posluje neka od italijanskih banaka, a Vi imate samo dozvolu, pokušajte da otvorite račun u filijali banke u Vašoj zemlji, kako bi Vam banka omogućila da budete klijent njihove ispostave u Italiji.
  • Zdravstveno osiguranje neophodno je za dobijanje boravišne dozvole. Za neke kategorije, kao što su studenti, polise osiguranja mogu se kupiti i u Poštama Italije. U suprotnom, u svojoj zemlji možete uplatiti međunarodno zdravstveno osiguranje, pre medjunarodne selidbe u Italiju.
  • Kada dobijete boravišnu dozvolu, možete se prijaviti za dobijanje nacionalnog zdravstvenog broja od državnog zdravstvenog osiguranja. Državno osiguranje u Italiji je jedno od jeftinijih i obezbediće Vam korektnu zdravstvenu zaštitu i kvalitetne doktore, ali i dugačke liste čekanja. Međutim, zbog mnogo višeg kvaliteta koje nude privatne klinike, u Italiji je mnogo popularnije privatno zdravstveno osiguranje. Hitna nega dostupna je svakome.

Sve dodatne informacije o zakonodavstvu u Italiji, procesu dobijanja dokumenata i prijave stvari koje unosite u Evropsku uniju i Italiju sa zadovoljstvom ćemo Vam dati, a ukoliko se odlučite za našu kompletnu uslugu međunarodne selidbe, naše iskusno i dobro informisano osoblje, pored pakovanja i usluge prevoza svih Vaših stvari, obezbediće i svu neophodnu dokumentaciju umesto Vas. Ukoliko želite da sami spakujete i pripremite svoj nameštaj za transport, tim kompanije Beocontol će Vaše stvari utovariti, prevesti i istovariti na željenoj adresi u najkraćem mogućem roku.

S obzirom na to da raspolažemo velikim brojem vozila svih vrsta, selidbu u inostranstvo možemo lako, brzo i povoljno organizovati za bilo koje mesto u Italiji, bilo da Vam je potrebna međunarodna selidba stambenog ili poslovnog prostora, retkih umetnina, specijalnog tereta ili automobila.

Vaše stvari tokom medjunarodne selidbe sa kompanijom Beocontrol biće osigurane, a mi svojim klijentima prilikom potpisivanja ugovora dajemo i garanciju za izvršenje posla kao i za nadoknadu u slučaju oštećenja selidbenih stvari.

Nudimo uslugu transporta robe u Italiju svim vidovima saobraćaja po odličnim uslovima.