selidbe kancelarijaSelidbe poslovnih prostora predstavljaju uvek veoma zahtevan projekat koji zahteva dobru organizaciju, brzinu i efikasnost, jer svaki dodatni dan selidbe predstavlja veliki gubitak za samu firmu i remeti posao velikog broja zaposlenih. Zato se selidbe kancelarija, poslovnih predstavništava, ali i većih poslovnih sistema kakva su fabrička postrojenja i hangari planiraju veoma pažljivo sa preciznim rokovima i svim neophodnih potrebnim resursima tako da Vaša kompanija ne trpi gubitke.

 

Koraci pri selidbi Vaše firme ili kancelarije

  1. Svaka selidba poslovnog prostora uključuje najpre nacrt aktivnosti na selidbi kako bismo iste uskladili sa vašim poslovnim obavezama i radnim vremenom firme. Nakon toga Vaše stvari preuzimamo na dogovorenoj adresi i vršimo utovar, transport i istovar u najkraćem mogućem roku iz bilo kog mesta ka bilo kojoj destinaciji.
  2. Ukoliko se odlučite za selidbu po sistemu „ključ u ruke“ tim profesionalnih pakera prethodno demontira Vaš nameštaj i priprema ga za transport.
  3. Nakon toga pakujemo sav kancelarijski materijal, dokumentaciju i arhivu u posebne zapečaćene kutije koje su obeležene etiketama na kojima je popisan sadržaj kutije.
  4. Tim za selidbe nakon toga ubacuje Vaš kancelarijski nameštaj i opremu u tapacirano transportno vozilo ispred Vašeg objekta i prebacuje nameštaj na novoj adresi, gde će sve biti montirano i raspoređeno po unapred dogovorenom planu i skicama.

Međunarodne selidbe poslovnog prostora zahtevaju mnoštvo dozvola, osiguranje robe i obavljanje carinskih kontrola. Ukoliko izaberete Beocontrol za svog saveznika u međunarodnoj selidbi Vašeg poslovnog prostora ne morate da brinete ni o ovome.Za velike sisteme i objekte od nekoliko hiljada kvadratnih metara organizujemo selidbe celih sistema od petka do ponedeljka, kako bismo našim klijentima omogućili da nastave sa radom na novoj lokaciji bez remećenja redovnih poslovnih aktivnosti.

Takođe, nudimo i uslugu transporta specijalnog tereta. Posedujemo savremenu opremu i iskustvo, tako da brzo, profesionalno i bezbedno možemo organizovati selidbe banaka, građevinskih konstrukcija i čitavih fabričkih postrojenja.

Nameštaj ili arhivu koji Vam nisu trenutno potrebni, možete čuvati u nekom od naših skladišta, koja poseduju najsavremeniju opremu, a nepotreban kancelarijski materijal ili nameštaj, umesto Vas odnećemo na najbližu deponiju ili, po Vašoj želji, pokloniti onima kojima je potreban.Kompanija Beocontrol svojim klijentima, pored osiguranja, nudi i garanciju da će posao biti izvršen u skladu sa dogovorom i da će, u slučaju nastanka bilo kakve štete, klijent biti obeštećen.

Nakon Više od deset godina poslovanja, iza sebe imamo dugačku listu zadovoljnih klijenata. Proverite naše referencepošaljite upit a naši agenti će Vas kontaktirati u najkraćem roku.

 


Za sve dodatne informacije, pozovite +381 66/114 007 ili posaljite upit na: info@beocontrol.com

Kompanija Beocontrol će ceo postupak selidbe profesionalno i efikasno sprovesti umesto Vas .Za inostrane klijente,molimo Vas, posetite nas medjunarodni sajt za selidbe –  Moving Serbia ,ili pogledajte nase ostale usluge klikom na  selidbe-beocontrol.rs/usluge.