Agencija za selidbe Beocontrol

Kako funkcioniše agencija za selidbe Beocontrol?

Agencija za selidbe Beocontrol je osnovana 2000. godine sa ciljem da klijentima obezbedi najkvalitetniju uslugu organizovanja selidbi i transporta.

Agencija za selidbe

Agencija za selidbe Beocontrol

 

Konstantnim ulaganjem u najsavremeniju opremu, praćenjem svetskih standarda u pružanju usluga, kvalitetom, efikasnošću i konkurentnim cenama kompanija je uspela da se nametne kao jedna od vodećih agencija u oblastima selidbi , transporta robe i sličnog.

Zahvaljujući poverenju svojih klijenata, za 14 godina raširili smo svoju mrežu po celom regionu i danas agencija za selidbe Beocontrol ima kancelarije u Beogradu, Podgorici, Prištini, Novom Sadu, Čačku i Nišu, a otvara i poslovnice u Hrvatskoj i Sloveniji.

Partnerska mreža agencije od preko 1,000 agenata i saradnja sa kompanijama iz 37 zemalja Evrope, omogućavaju agenciji Beocontrol da svoje usluge selidbe i transporta robe nudi širom sveta.

U želji da izađemo u susret svim potrebama svojih klijenata proširili smo i paletu usluga, pa u svojoj ponudi imamo i usluge pakovanja, skladištenja, logistike, distribucije i špedicije.

U okviru agencije za selidbe BEOCONTROL funkcionišu odeljenja:

Firma Beocontrol poseduje višegodišnje iskustvo u organizovanju i koordiniranju selidbi svih tipova stambenog i poslovnog prostora kao i u organizovanju transporta svih vrsta tereta.

Profesionalne selidbe obavljamo u zemlji i inostranstvu po sistemu „ključ u ruke“. Usluge transporta vrše se od/ka svim destinacijama u svetu po principu “od vrata do vrata”.

U navedene usluge uključena je kompletna usluga obavljanja izvozno/uvozne carinske procedure i špediterske usluge.

Stručan tim, kvalitetni vozači, moderan vozni park i najviši kvalitet usluga temelj su našeg dosadašnjeg uspeha i stvaranje prepoznatljivog brenda Beocontrol.

Moto i osnovni cilj kompanije Beocontrol je zadovoljan klijent. Mi poslujemo profesionalno, kvalitetno, ekonomično i u skladu sa najvišim svetskim standardima.

Principi na kojima počiva kompanija Beocontrol jedinstveni su za sva mesta u kojima poslujemo:

Mi cenimo Vaše stvari! Kao vodeća kompanija za selidbe u regionu u mogućnosti smo da Vam ponudimo izuzetno efikasne i visoko profesionalne usluge selidbi i transporta.Transport Vaše imovine organizujemo vozilima specijalne namene i to tako da sigurnost bude na najvišem mogućem nivou.Pakovanjem selidbenih stvari (garderobe, posuđa, dokumentacije, kancelarijskog nameštaja i inventara i arhive) u kutije koje su napravljene od 5-oslojnog kartona i obavijanjem Vašeg nameštaja posebnim folijama dodatno ih štitimo od nastanka štete.

Mi čuvamo Vaše stvari! Kompanija Beocontrol svojim klijentima nudi preko 1,000m2 magacinskog prostora. Vaše stvari biće profesionalno zapakovane, obeležene i čuvane u najboljim mogućim i redovno kontrolisanim uslovima.Specijalizovali smo se za skladištenje stvari koje zahtevaju specijalno rukovanje, redovne kontrole ili upotrebu stepenica i liftova. Naša skladišta su u mogućnosti da prime individualne predmete, kompletan kućni sadržaj ili kancelarijski inventar.Numerisanjem svakog dela Vaše imovine nalepnicama različitih boja i stručnim pakovanjem omogućavamo da sve stvari koje Vam trenutno nisu potrebne, budu odložene u kutije oblepljene nalepnicama sa tačnim sadržajem unutar njih, tako da ih lako možete čuvati i sami.

Diskrecija! Naši radnici su u obavezi da Vam garantuju potpunu diskreciju bilo da ste kompaniji Beocontrol poverili selidbu svog stambenog ili poslovnog prostora. Takođe, možete biti sigurni da će za Vaše poslovne aktivnosti, bilo da je u pitanju transport, distribucija, logistika ili skladištenje, znati samo kompanija Beocontrol i Vi.

“00-24h” selidba! U želji da svojim klijentima omogući da ne odlažu obaveze i ne prekidaju svoje svakodnevne aktivnosti zbog selidbe, kompanija Beocontrol pruža mogućnost organizovanja selidbi i nakon radnog vremena klijenta, u dane vikenda ili noću.

Selidba velikih sistema od petka do ponedeljka! Ogromno iskustvo u organizovanju selidbi poslovnih prostora svi vrsta, omogućilo je kompaniji Beocontrol da selidbe objekata od nekoliko hiljada kvadratnih metara završi od petka do ponedeljka i tako svojim klijentima omogući da nastave rad na novoj lokaciji bez remećenja redovnih poslovnih aktivnosti.

Misija firme Beocontrol je ista od samog osnivanja – zadovoljan klijent. Bilo da organizujemo selidbe poslovnog ili selidbe stambenog prostora, transportujemo Vašu robu na najudaljenije destinacije, skladištimo ili pakujemo Vaše stvari – namera nam je da izađemo u susret svim Vašim zahtevima i pružimo Vam najkvalitetniju uslugu.

Kompanija Beocontrol već preduzima sve neophodne korake kako bi, isključivo kvalitetom usluga koje pruža, zauzela lidersku poziciju i postala vodeća kompanija u oblasti organizovanja selidbi i transporta u celoj Jugoistočnoj Evropi.

Naša vizija je da kompanija Beocontrol postane sinonim za kvalitetne, efikasne i ekonomične usluge selidbe stambenog i selidbe poslovnog prostora, kao i za najpovoljniju i najpouzdaniju uslugu transporta robe.

Kompanija Beocontrol insistira na tome da zasluži poverenje svojih klijenata i pruži im potpunu sigurnost. Svaki posao sklopljen sa kompanijom Beocontrol verifikuje se ugovorom, čime klijentima pružamo pravnu garanciju kako za izvršenje posla, tako i za nadoknadu u slučaju oštećenja selidbenih stvari ili robe za čiji smo transport preuzeli odgovornost.

Kompanija Beocontrol selidbe i transport organizuje tako da rizik od nastanka štete svede na najmanju moguću meru. Da bismo dodatno obezbedili svoje klijente u slučaju bilo kakve štete koja može nastati tokom selidbe ili transporta, njihove stvari ili robu osiguravamo i kod osiguravajućih kuća sa kojima imamo zaključene ugovore – Basler i Uniqa osiguranjima.